haloo!!

haloo!!

Tuesday, May 7, 2013

aku dan mood bljar blom ada chemistry,,:(

empat hari cuti telah berlalu slepas berakhirnya demam PRU13, yg mna skli lagi barisan nasional dberi mndat bagi mgndalikan tmpuk pimpinan yg d ketuai ole dato seri najib....alhamdulilah...smoga malaysia btmbh maju bdaya saing n msa depan tjamin khususnya sabah ngeri ku tcinta..:)

actually, tu bukan point tuk aku post d blog ni...hal yg ingin aku utarakan ialah, keadn ku skg ni smkin pemalas..bukan apa, seolah2 mood tuk revisoin xkuat, walhal aku bakal mghadapi dua test iaitu chanel and eco..adui...klu suda excel xpa la..ni msh lagi kpiar piaran..nduii.....wat shud i doo....ya Allah berilah aku kkuatan untuk mneruskan pjuangan kku yg smemangnya blum slesai dan jauh lagi ke destinasi nya.....

No comments:

Post a Comment